Drtivá většina firem si nechává svoje kancelářské prostory a zázemí uklízet úklidovou firmou. Je to pro ně jednodušší, protože si pouze najmou firmu, řeknou jí svoje požadavky a firma už se o všechno postará. Vzhledem k tomu že na trhu funguje spousta úklidových firem a je tudíž velká konkurence, většina firem dbá na to, aby poskytovaly opravdu dokonalý úklid, se kterým bude zadavatel maximálně spokojený. Stejně se chováme i my. V některých firmách se chodí uklízet kanceláře brzy ráno, ale většina klientů si přeje odpolední nebo večerní úklid. Ten je z hlediska kvality lepší, protože se nemusí spěchat před příchodem zaměstnanců do kanceláře. Vždy záleží na tom, zda se provádí velký úklid, který si většinou klienti objednávají jednou za měsíc, anebo zda jde o každodenní rutinní úklid.
Jak vypadá úklidový manuál pro úklid kanceláří?
-
Nejprve si zkontrolujeme, zda máme všechny přípravky a úklidové pomůcky
-
Potom uklidíme nádobí ze stolů, z linky, vyklidíme a naplníme myčku a zbytek nádobí umyjeme ručně
-
Doplníme utěrky, vyměníme textil, vysypeme odpadky a vyměníme pytle, poté čistíme koše
-
Umyjeme povrchy linky, stoly, židle a případně spotřebiče
-
V koupelnách umyjeme toalety a případně sprchy, doplníme, co je třeba, končíme výnosem košů a mytím podlahy a zrcadel
-
Nakonec všechno zkontrolujeme ještě jednou, zda jsme na nic nezapomněli, zavřeme okna a uzamkneme všechny dveře, od kterých máme klíče
To je jen minimum toho, co všechno naši zaměstnanci dělají. Je to jen pro vaši představu, abyste věděli, jak postupujeme, pokud zvažujete objednávku pravidelného úklidu i vaší kanceláře. Každá firma má jinak velké kanceláře a zázemí pro své zaměstnance a od toho se odvíjí délka úklidu. Podrobnosti se řeší při osobní schůzce přímo na místě. Pokud máte zájem o naše služby, ozvěte se nám, rádi vám připravíme cenovou nabídku.